Veelgestelde vragen

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

In de regel versturen we bestellingen binnen 2 weken na het verwerken van de betaling (artikelen uit voorraad worden meestal binnen enkele dagen verzonden). Je ontvangt bericht met track en trace gegevens zodra de bestelling verzonden wordt.

Kan ik de behangboom ook verlengen/inkorten?

Ja, het is mogelijk de bomen te verlengen of in te korten. Geef bij je bestelling aan dat je extra behang nodig hebt om de boom te verlengen en we voegen dit aan je bestelling toe. Een behangboom is eenvoudig in te korten. In de bijgeleverde gebruiksaanwijzing staat hoe.

Kan ik de behangfiguren over bestaand behang aanbrengen?

Ja - mits de ondergrond goed is aangebracht (dus geen loszittende delen of bubbels).

Kan ik de behangfiguren over glasvlies aanbrengen?

Ja - maar hou er rekening mee dat je het reliëf van het glasvlies door het behang zult zien. Je kunt in dit geval dus beter geen zilver- of goudkleurig silhouet uitzoeken. De overige patronen gaan goed.

Is het moeilijk om een behangfiguur aan te brengen?

Nee - als je zorgt voor een helpende hand (met name als je een silhouet uit meer dan één deel hebt) dan gaat het zeker lukken. De silhouetten worden geleverd met een gebruiksaanwijzing, kwastje en lijm. Bekijk ook de video om te zien hoe het plakken in zijn werk gaat.

Kan ik een voorkeur aangeven voor bladerkronen?

Je kunt in het bestelformulier een voorkeur voor bepaalde blaadjes aangeven. We doen ons best hier zoveel mogelijk rekening mee te houden.

Kan ik een voorkeur aangeven voor de vogeltjes?

Je kunt in het bestelformulier een voorkeur voor bepaalde vogeltjes aangeven. We doen ons best hier zoveel mogelijk rekening mee te houden.

Ik ben niet tevreden over de kleur of het patroon, kan ik het silhouet nog ruilen?

Ja dat is mogelijk. Neem svp eerst contact met ons op voordat je het pakket retourneert. Let op: We kunnen enkel retourzendingen accepteren die onbeschadigd en met intact zegel aankomen. Je kunt je silhouet in een ander patroon laten knippen en tegen verzendkosten weer laten bezorgen (of een restitutie vragen van het originele orderbedrag, ex verzendkosten). Behang per meter kan helaas niet geruild worden. Ben je dus niet helemaal zeker van je keuze, vraag een gratis staal aan.

Het silhouet is beschadigd/incompleet aangekomen, wat moet ik doen?

Uiteraard zou dit niet mogen gebeuren, maar tijdens de productie of het verzenden kunnen silhouetten beschadigd raken. Neem in dit geval contact met ons op, we zullen er zorg voor dragen dat je zo spoedig mogelijk een vervangend artikel in huis hebt.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat nu?

Neem ajb contact met ons op (houdt je bestelnummer paraat) en we gaan na waar de bestelling zich ophoudt.

Kan ik stalen aanvragen?

Ja - Neem hier contact met ons op. Vergeet niet je adresgegevens door te geven én het patroonnummer van het behang dat je wilt ontvangen.

Kan ik het behang ook los kopen?

Ja - kijk voor de patronen die we in de losse verkoop hebben in de Inke Behangwinkel.

Kunnen de silhouetten op een later tijdstip verwijderd worden?

Ja - als je het bijgeleverde behangplaksel hebt gebruikt, kun je met een spons en/of stoom het silhouet losweken (een stoomstrijkijzer kan ook van dienst zijn). Je kunt het silhouet dan helaas niet meer hergebruiken.

Help! Mijn dreumes/peuter/kleuter heeft aan het behang gepulkt!

Neem contact met ons op (en stuur bij voorkeur een foto van de schade), vaak weten we wel een oplossing voor het probleem.

© 2004 / 2017 Inke VOF - Alle rechten voorbehouden - voorwaarden en condities.